Umělá inteligence už není něco na co bychom koukali jenom ve sci-fi filmech. Dokonce to už ani není jenom pro obří korporáty a k AI má dnes přístup skoro každý. Také by ji většina z nás měla používat, pokud chceme ušetřit nějaký čas nebo peníze. Proto se dnes podíváme na pár tipů, jak implementovat AI do vaší firmy.
Pomoc se zákaznickou podporou
Zákaznická podpora je krásným příkladem ideálního využití umělé inteligence, ne jenom že je to repetitivní práce, ale dokonce se hodí, aby podpora fungovala 24/7. Má i svoje mouchy a je dobré mít možnost se bavit i s člověkem, ale na základní úkony je víc než dostačující.
Vytvoření marketingu
AI je až překvapivě dobrá ve „vytváření“ marketingového obsahu. Ať už potřebujete vygenerovat obrázky, slogany nebo třeba analyzovat na koho byste měli cílit v reklamách, umělá inteligence vám je schopná pomoci. Jediné, co musíte vědět je, jak se zeptat. Nejjednodušší způsob je použít např.: „Hraj si na marketingového experta…“ Nebude to vždy ideální, ale tyto příkazy zvyšují kvalitu výsledků na použitelnou.
Automatizování všeho, co dává smysl
Ze začátku, co myslím tím „co dává smysl“? Vlastě cokoliv, co neztratí na kvalitě a/nebo není dražší než lidská práce. Pokud je jednodušší a levnější na něco mít člověka, tak definitivně nepřecházejte na AI. Pokud, ale máte rutinní věci, které by za to stály, tak nad tím silně zauvažujte. Věci jako vytváření a zapisování do kalendářů, do jisté míry počítání výdajů, zisku a financí obecně. Také je skvělá na analýzu dat, ať už vašich nebo obecných.
Na závěr
Pokud jste se do teď vyhýbali umělé inteligenci jako upír kříži, tak je čas dát jí šanci. Není to perfektní řešení na každý problém, jako se vám pár společností snaží nalhat. Takže to zkuste implementovat alespoň někde, protože dnes už proto najde místo opravdu každý.