IT podpora L1, L2, L3 & Helpdesk pro globální ICT poskytovatele
Zajistíme Vám dostupnost IT podpory pro vaše zákazníky v České republice.
S Globálními ICT poskytovateli spolupracujeme již více jak 8 let.
Typicky poskytujeme služby FSE (Field Service Engineer) v režimu dispatch s garancí SLA. U některých klientů fungujeme v režimu FTE (Full time engineer).
V našem týmu Vám garantujeme dostupnost a zastupitelnost IT techniků.
IT podpora s garancí dostupnosti
Služby garantujeme pomocí SLA (Service level Agreement) kontraktu. S našimi zákazníky máme nastavená jasná pravidla a sankce.
Skvělá reakční
doba
Garantujeme dodržení SLA a spolehlivost našich techniků.
Skvělá
cena
Vždy nabízíme služby v cenách BAFO (Best and final offer)
Zkušený tým
administrátorů
Máme rozsáhlý tým techniků, který je schopen pokrýt služby L1, L2 nebo L3.
Jak funguje IT podpora pro pro globální ICT poskytovatele?
Krok 1
Vaše poptávka
Pro vytvoření nabídky budeme od Vás potřebovat tyto informace: Lokalitu zákazníka, typu podpory a potřebné kompetence (L1, L2, L3) a definici SLA (SBD, NBD, 3NBD).
Krok 2
Schválení poptávky a podpis smlouvy
Spolupráce s Globálními ICT poskytovateli je možná pouze na základě uzavřené rámcové smlouvy.
Krok 3
Rutinní provoz služby včetně reportingu
Každý měsíc dostávají naši zákazníci report se všemi detaily.
Dostupný a efektivní Help Desk
- Potvrzení přijetí požadavku do 30 minut
- Aktivní naplánování zásahu, včetně kontaktu koncového zákazníka
- Reporting
- SLA lokalita Praha - SBD4H, SBD, NBD, 3NBD
- V rámci SLA můžeme poskytnout i záložního technika
ICT-GROUP
spolehlivý Microsoft partner ve světě ICT
Potřebujete vyladěné IT, které podporuje Váš business nebo jen potřebujete pomoci s konkrétní technologií?
Doplníme Vaše IT oddělení o techniky s potřebnými kompetencemi nebo zajistíme kompletní externí správu IT včetně IT podpory.
Specializujeme se na cloudová řešení, kybernetickou bezpečnost včetně dodávky a servisu IT technologií.
Lenka Vám pomůže za každé situace