Google a Yahoo, dva největší poskytovatelé e-mailových služeb, vydali své podmínky ověřování e-mailů. V dřívějším článku jsem již vysvětloval, jak tyto ověřovací protokoly fungují a co se bude dát očekávat od těchto dvou gigantů.
Jaký je tedy verdikt?
· Kdokoliv, kdo chce posílat e-maily, musí mít nastavený DMARC.
· Kdokoliv, kdo chce posílat více než 5000 e-mailů denně musí mít nastavený, jak SPF, tak DKIM
· Kdokoliv, kdo chce posílat e-maily, nesmí překročit hranici 0.3 % zpráv, které spadnou do spamu.
Co tohle znamená pro průměrnou firmu?
Ne moc se pro vás změní. Pokud nemáte zavedený DMARC, tak si ho budete muset zařídit a pokud máte problém se spamem, tak samotný Google má stránku, která vám s tím bude moct pomoci.
Na závěr
Pokud si nevíte rady a potřebujete pomoci s nastavením DMARCu, nebo jiné e-mailové protekce, tak si s námi sjednejte nezávaznou konzultaci zdarma.