Správa IT a Help Desk [Service Desk]
Zajistíme Vám bezpečné a efektivní. Budeme Váš správce IT [strážce IT]. Většinu IT zásahů provádíme vzdáleně, ale poskytujeme samozřejmě in on-site IT podporu (typicky v Praze a středních Čechách).
Mezi naše klienty patří jak malé firmy (SMB), tak i velcí korporátní zákazníci (Cisco, Lenovo, CooperVision, Elily Lilly, Gettinge, Graebel atd.) . Struktura služeb a potřeby se ale samozřejmě liší v závislosti na velikosti klienta.
Každé firmě bez rozdílu poskytujeme kvalitní a především bezpečné IT služby, které reflektují jejich potřeby včetně jasné a predikovatelné ceny.
Správa IT a Help Desk [Service Desk] s garancí dostupnosti
Služby garantujeme pomocí SLA (Service level Agreement) kontraktu. S našimi zákazníky máme nastavená jasná pravidla a sankce.
Rychlá reakční
doba
Každý zákazník má s námi podepsanou smlouvu, kde jsou jasně definovaná pravidla. Většinu požadavků odbavíme ale ještě výrazně rychleji.
Kontrola na výdaji
Naši zákazníci mají možnost "zastropovat" svoje měsíční výdaje. Umíme také model pay-as-go, platíte pouze za vyčerpané služby s minimálním měsíčním paušálem, který Vám garantuje SLA.
Zkušený tým
administrátorů
Bude Vám k dispozici tým zkušených administrátorů. Většina z našich kolegů má více jak 15 leté zkušenosti ve světě IT, ale máme v týmu i mladou krev.
Jak fuguje Správa IT a Help Desk [Service Desk]?
Krok 1
Vstupní analýza / audit zdarma
Během vstupní analýzy zjistíme Vaše potřeby, zvyklosti a podle toho nastavíme službu přesně na míru vašim potřebám. Výstupem bude rámcová smlouva bez jakýchkoliv závazků.
Krok 2
Zkušební období
Během prvních 2 - 3 měsíců nastavíme naší spolupráci tak, aby vyhovovala oběma stranám. Vše bez jakýchkoliv závazků nebo rizik na vaší straně.
Krok 3
Rutinní provoz služby včetně reportingu
Každý měsíc dostávají naši zákazníci report se všemi detaily a doporučeními.
Zavedeme bezpečné a efektivní IT
- Analýza a audit aktuálního stavu
- Návrh změn s využitím best practises
- Nasazení bez bolestivých dopadů na chod firmy
- 3 měsíční trial perioda s vyhodnocením
- Průběžný monitoring potřeb v ceně služby
ICT-GROUP
spolehlivý Microsoft partner ve světě ICT
Potřebujete vyladěné IT, které podporuje Váš business nebo jen potřebujete pomoci s konkrétní technologií?
Doplníme Vaše IT oddělení o techniky s potřebnými kompetencemi nebo zajistíme kompletní externí správu IT včetně IT podpory.
Specializujeme se na cloudová řešení, kybernetickou bezpečnost včetně dodávky a servisu IT technologií.
Lenka Vám pomůže za každé situace