V dnešní době již není útěku umělé inteligenci (AI). Prakticky všechny velké společnosti ji již využívají na všemožné úkoly a úkony, proto byste ji měli začít využívat také. Od generování obrázků do reklamních příspěvků po psaní firemních zásad a pravidel AI zvládne vše. V dnešním příspěvku si ukážeme nejlepší funkce a programy, které vám pomohou zjednodušit a automatizovat práci.
Personalizovaná zákaznická podpora
Moderní AI je schopné analyzovat data, která o zákazníkovy má a podle toho mu přizpůsobit celí prodejní proces např.:
· Reklamy
· Osobní marketingové zprávy a e-maily
· Kupóny
Prezentace, grafika a reklamy
Vytváření kvalitních prezentací a reklam je velmi náročná a drahá záležitost. AI je schopné do určité míry tento proces automatizovat, nebo vám minimálně velmi pomoci při vytváření. Microsoft Copilot je jedou těchto služeb. Tato služba je schopná z poznámek a jednoduchých instrukcí vytvořit prezentaci s unikátní grafikou.
Chatbot pro zákaznickou podporu
Zákaznická podpora je velmi důležitá, ale velmi časově náročná a repetetivní práce, proto je dobré ji automatizovat. Chatboti jsou tu právě z tohoto důvodu. Chatboti také zajišťují okamžitou odpověď na problém zákazníka což je v dnešní době standard.
Analýza dat
Umělá inteligence je velmi dobrá v analyzování rozsáhlých souborů dat a poté i vytahování užitečných informací těchto dat. Nejčastěji je používána na např.:
· Analyzování trendů na trhu
· Zkoumání chování zákazníků
· Zpřístupnění operačních dat
Náhled do těchto dat vás dostane o krok napřed před konkurenci. Také vám pomůže doladit marketingové strategie a reklamy.
HR a nabírání zaměstnanců
Umělá inteligence je schopná roztřídit podle různých parametrů kandidáty o pozice podle jejich životopisů a pomoci vám vybrat ty, kteří stojí za osobní schůzku.